En önskan

tisdag 11 augusti 2015

En bra dag

Tänk att humöret och livsglädjen kan svänga så väldigt, något som jag aldrig tidigare har varit med om tidigare i mitt liv. Men det är som hon på adoptionsbyrån säger, det här är en livskris och för mig även en identitetskris.

Vissa dagar vill jag ge upp, ge upp mitt jobb, vår kamp, ja nästan allt. Jag känner att alla fina människor runt omkring mig förtjänar bättre än att vistas med mig, som jämt är ledsen, arg, bitter eller bara är... Men idag är ingen sån dag, idag känner jag mig full av energi, kanske för att det har blivit en nystart, kanske för att jag har bestämt mig att rå om mig själv och göra det jag vill, kanske för att jag lyckades ta mig på jobb och ut och träna, då är jag mer än nöjd! Jag är glad över att jag startade bloggen och alla varma människor man stöter på tack vare den.

Jag försöker boosta mig inför hösten och alla utmaningar som väntar då, jag peppar mig själv med självförtroende, hopp och energi. Jag vägrar ge upp, jag vägrar!

2 kommentarer: