En önskan

fredag 7 augusti 2015

Fet 2

Nu hade det hunnit bli februari, vi hade alltså varit patienter hos kliniken i ett år nu. Jag hade stora förhoppningar på detta frysförsök eftersom jag blev gravid på det förra! Denna gång fick jag dock ta en ovitrelle eftersom min kropp tog lång tid på sig att ägglossa och man ville inte riskera att få utslag på en söndag så att allt blev uppskjutet en månad till. Denna gång fick jag (min man kunde inte vara med) se en video på vårt ägg när det utvecklades, det var stort!

Tog inget dropp denna gång utan vi bestämde oss för att bara ta prednisolon som jag gjorde den gången jag blev gravid, fick dock fragmin-sprutor som jag skulle ta varje kväll under ruvarperioden och lutinus då såklart.

Detta frysförsök gick också åt skogen, återigen ett negativt gravidtetstest! Men vi hade ju ett ägg kvar i frysen men det fick vi vänta med till i maj pga en massa krångel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar